piątek, 25 stycznia 2013

Zupełnie niezwykly wywiad.

Oto zupełnie niezwykły wywiad z zawodnikiem PRO międzynarodowej sceny kulturystycznej. Znaliście ten sport od tej strony? Pozwoliłem sobie przytoczyć jeden z ciekawszych momentów rozmowy:
''[...]Ja: Efedryna, Clen, T3, Speed?
Mr X: Jezu, ale chyba nie chcesz wiedzieć jakiego długiego mam penisa? (śmiech)
Ja: Nie. Przecież widać jakie są malutkie wasze peniski gdy podczas pozowania stoicie w tych ciasnych slipkach.
Mr X: To był brzydki żart. Ale wiesz na scenie jest zawsze bardzo zimno. (śmiech) Clembuterol – tak, max 8 tabletek dziennie, po prostu przyspiesza metabolizm. Efedryna to nie dla mnie, ja z tym nie dochodzę do ładu. T3 też nie. T4 biorę razem z hormonem. Speed, o tym dużo słychać ale uważam że i tak już wystarczająco szkodzę swojemu organizmowi. Od czasu do czasu nosek koksu i to już wszystko.[...]''
Zobacz całość

Pozdrawiam S.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz